Finally!

Nu slår ja ihop böckerna för idag, de får räcka.. En sak är klar jag kommer aldrig mer kunna se en film utan att tänka Neoformalism (man blir ju hjärntvättad av sånt här).
Vår grupp analyserar Shutter Island, visserligen en grymt bra film, men ja kan lova att jag aldrig ser den igen när detta är överstökat!

Idag på dan drog vi iväg på en liten utflykt, kände att vi behövde koppla bort pluggandet lite. Vi åkte till Marieberg, ett äckligt stort köpcentrum och gjorde av med lite pengar. Jag köpte iofs bara ett par byxor och strumpor, elina däremot fyndade en del. Sen gick vi till ikea och inhandlade en del onödiga prylar! Ny badrumsmatta, en massa fina ljus och nått mer som ja inte kmr på nu... Mer kommer de bli när vi flyttar till den andra lägenheten!

Nu ska jag gå och lägga mig, upp tidigt imorgon! Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Britt

Ska ni koppla av från affärer och plugg så ta en prommis till Wadköping - där finns ett bra fik..

2010-09-08 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0