Elina 21 år !

Idag är det onsdag och Elina fyller år!! Jag överraskade henne med lite presenter och tårta på sängen :D

Vi har sovmorgon idag, såå skönt. Föreläsningen idag börjar kl tre! Har pluggat från morgon till sen kväll både måndag och tisdag, och igår fick vi klar vår gruppanalys. Kändes som en lättnad när vi lämnade in den.. Men imorgon får vi en ny, då börjar de om på nytt...

Ikväll ska vi ut på pubrunda med nollningsgänget! Det blir kul, men mindre roligt är att jag ska befinna mig i skolan imorgon kl 10, wiiieee..
Innan pubrundan ikväll, blir de förfest med våra vänner i korridoren !

Nu är det bara en vecka kvar i korridoren, sen blir vi hemlösa. Elina och jag bytte sovplats igår igen. Jag fick återigen inta luftmadrassen, och ärligt talat är det inte nån höjdare.. Jag längtar efter min egen säng hemma..






Kommentarer
Postat av: Siw

Grattis Elina på födelsedagen.Tårtan såg ju riktigt smaskig ut.

2010-09-13 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0