I morgon börjar de på riktigt!

Söndag idag, och imorgon drar skolan igång. Ska bli kul! Upp tidigt imorgon, första föreläsningen börjar kl 8, wiiiiiieeee ;)
Kom nyss hem, gjorde en liten upptäcktsfärd i Örebro.. Verkar va en mysig stad. Käkade middag på ett riktigt nice ställe.. Men nu blir de ingen lyxmat längre, får väl bunkra med nudlar o så..

Gårdagen var väldigt kul! Piratfesten på Kåren, mkt folk var det.. I fredags var de 1600 pers där så det var väl typ lika många igår. Enda nackdelen var väl att de spöregnade så vi klaffsade runt i dyngsura dojjer hela kvällen.

Näää nu ska jag bädda ner mig på luftmadrassen och kolla på film !

Btw här e lite bilder på rummet osv..











Kommentarer
Postat av: Britt

Ja, Örebro är en mysig stad - var där i höstas.

Ni kanske inte vill flytta ifrån korridoren - verkar hända mycket kul!

Ps.vilket fint bord!

2010-08-30 @ 17:02:09
Postat av: Britt

Ni kommer att få jättekul - Örebro är en mysig stad.

Ps. vilket fint bord!!

2010-08-30 @ 17:06:10
Postat av: Britt

Oj då ser att jag upprepat mig - verkade inte gå iväg första gången.....haha

2010-08-30 @ 17:06:51
Postat av: elin

haha ja bordet är ju perfekt !

2010-08-30 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0