Snart ere helg !

Woohoo kollade på schemat idag och såg att vi inte har föreläsning igen förens på onsdag. Yeah tänkte jag, då kan man slappa hela helgen! Meeeen nej, vi åkte på världens grupparbete som ska va klart till på tisdag, så det blir nog inte en lugn stund.. KUL ! Nu inser jag vad jag gett mig in på, och värre kommer det att bli..

Men imorrn ska vi klämma in en volleybollturnering och lite fest mellan pluggandet.. :D

Idag var det städtorsdag i korridoren och duktiga som vi är städade vi (plockade vi upp sakerna från golvet) vårt lilla rum på 19,5 kvm.. Känns mkt renare nu :D Sen tog vi en runda in till stan o kollade runt lite, men här måste man va ute i god tid om man ska handla. Butikerna stänger kl 18 på vardagar, öppet 3 eller 4 timmar på lördagen och på söndag är det råå STÄNGT.. haha lite annat än hemma, kista galleria alla dagar 10-21 !
 Det bäst är endå restaurangerna, dom har en bestämt tid när dom öppnar. Sen står det till SENT.. Vi var inne och skulle käka i söndags, det var som att gå i en spökstad.. Mötte väl max 10-15 i hela centrala Örebro, läskigt!

Aja time to sleeep ! Bye :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0