When i say Öre, you all say Brooo

Halloj !
Nu när jag inte befinner mig hemma i kära väsby längre tyckte jag att de var dags att skaffa en blogg, så ni hemma vet att jag lever här borta!
Nu har vi sovit 2 nätter här i örebro.. Första natten sov jag skitdåligt, vakande typ en gång i timmen och låg o vred mig. Nu andra natten har jag sovit mkt bättre!
Igår var de välkomstdag på universitetet, info hela dan och rundvandring. På kvällen var det samling med vår sektion, corax blåå som jag och elina tillhör.. Vi delades in i olika faddergrupper och lekte töntiga lekar och umgicks.. Sen gick vi hem o kollade på film i vårat lilla rum på 20 kvm.. haha

I dag fredag är det färgfest som gäller.. Alla ska klä sig i sin sektionens färger och så blir det fest på kåren! Vi ska strax ut och leta något blått att ha på oss! Kl 18 ska vi möta upp våra vänner från blåa corax och förfesta i kärlekslandet.. Här e vi ute i gooood tid, palla börja förfesta kl 18 lixom.

Imorgon är det nån slags piratdag, det blir nog också kul!
Näää nu ska vi utforska Örebroo!

Tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: Siw

Det låter som ni har det riktigt kul.Passa på att roa er nu, snart börjar pluggandet.

2010-08-27 @ 23:01:33
Postat av: elin

jaaaa mammmiii , vi ska roa oss! vadå plugget de verkar ju assooooft ibörjan!

2010-08-28 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0