"Här skulle man kunna dumpa ett lik"

Då var första skoldagen avklarad.. Hade 2 introduktioner på universitetet idag. Den första handlade om Medie-och kommunikation i allmänhet och på den andra träffade jag min klass MKV-allmän. Det verkar roligt, men de kommer nog bli tufft, mkt plugg.

På eftermiddagen åkte vi upp till landet och hämtade lite köksprylar. Nu känns de mkt lättare att laga mat när vi har några kastruller, skärbräda, skålar osv.. och papptallrikarna är slut nu så vi får väl äta på vanliga och börja diska istället. Vårt rum har förövrigt städvecka den här veckan i korridoren, så vi får väl diska efter alla andra skitgrisar också.
Nu har de flyttat in fler i korridoren, så nu är de lite mer liv här! Pratades om en inflyttningskorridorfest, blir kul :D Fast vi flyttar ju snart ut igen, men då får vi ju en anledning att köra en fest till, utflyttningsfest ;)

När vi kom hem från landet, drog vi en sväng till Willys och bunkrade upp skafferiet med konserver och pasta.

Men ikväll festar vi till det på tacos, och en film på det!

Först ska vi bara byta sovplast.. Jag ska få sova i sängen och elina intar luftmadrassen.. Annars lär jag få bestående ryggproblem :P


Kommentarer
Postat av: Siw

Ja, det ser ju riktigt mysigt ut. Bra att ni fixar lite riktig mat. det kan ju bli lite dyrt att äta ute varje dag.

2010-08-30 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0