Deeeglördag

Denna lördag har varit extremt degig. Kollat på film och bara myst hela dagen. Lite sega efter gårdagen, som var jätterolig. Vi var på förfest med Blå corax, alla klädda i blått! Körde musikquiz (som mitt lag förövrigt vann) och lite annat kul.. Sen drog vi till Kåren, har aldrig sett så mkt människor köa förut.. Vi hade tur som köpt förköp och gled lätt förbi hela denna kö. Väl inne hade vi skitkul, mkt trevligt folk och biiiilliga priser i baren, vad sägs om en öl 20 kr eller en cider för 25?!

Ikväll fortsätter det, fest på kåren igen, tema piratfest.. så nu måste vi ska leta fram någon piratinspirerad klädsel !
Mamma och pappa var förbi och lämnade ett bord idag. Skönt nu slipper vi sitta och äta middag på golvet, och jag tror att de blir lite lättare att plugga också :P
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0